:::: MENU ::::

Altii inteleg internetul

Vroiam sa va spun de boston.com si al lor Big Picture.
O sectiune a site-ului intretinuta de o singura persoane (chiar programator web  :)) care as spune eu ca aduce mai multi vizitatori decat site-ul de stiri in sine.
Citez de la respectivul:

165,000 Google Reader RSS subscriptions, tens of thousands of daily bookmark visitors, Twitter-powered ripple effects, frequent top spots on Digg and Reddit.

De ce zic ca inteleg internetul?
Pentru ca si-au dat seama ca au acces la o multime de fotografii geniale pe care le pot prezenta si in alt fel decat in interiorul unui articol.
Si cu cheltuieli infime (banuiesc ca i-au marit salariul respectivului :)) au ajuns sa se promoveze in cel mai bun mod posibil.

Banuiesc ca si trusturile media de la noi au abonamente la aceleasi agentii de presa ca si cei de la boston.com, au fotografi de evenimente angajati … de ce e greu sa delege pe cineva sa puna cel putin 1 data pe saptamana asa grupaje de fotografii?

Chiar daca pagina respectiva e ad-less, tot e un castig avand in vedere ca mai toate grupajele devin virale si oamenilor le ramane intiparit in minte numele site-ului. Nu e totul despre bannere.

Daca atunci cand poza unui amator apare pe site, si scrie un site de genul refresh.ro, ganditi-va ce-ar fi ca 40 de site-uri de tip refresh.ro sa scrie cand poza unui conational apare pe un astfel de site. Devine o chestie de mandrie nationala.

Realitatea, Gandul, StirileProTV, Evz … ma puteti angaja sa ma ocup de un astfel de proiect pentru 1000E/luna 🙂


So, what do you think ?