:::: MENU ::::

Coduri concurs emag, sursa importanta de trafic

Ieri la birou cu colegu` Oli, ne-am gandit sa facem un site cu codurile ce ar urma sa se publice zi de zi la concursul emag. In prima zi de la inceperea concursului, am vazut ca utilizatorii au fost “prinsi” de Porche-ul dat cadou , deci erau destul de interesati si de codurile zilnice.

Am verificat primul domeniu care mi-a venit in minte si care sa nu necesite o prea mare investitie si era coduriemag.info. M-am gandit totusi ca nu merita nici macar cei 4$ si ca ar merge la fel de bine doar un simplu post pe blog. Asa ca eu m-am hotarat sa scriu pe blog, iar colegu` a luat domeniu respectiv.

La vreo 1h dupa aparitia postului, deja eram pe primul loc la toate cautarile specifice: coduri emag, coduri concurs emag, coduri kissfm emag. Ce-i drept am fost si primul care a scris despre asta (majoritatea au scris doar de aparitia concursului si si-au pus linkul sa-i voteze lumea). Postul l-am facut pe la 3 dupa masa si pana la sfarsitul zilei intrasera deja 600 de unici din cautarile emag, deci era un interes destul de mare dar nimanui nu-i venise ideea de a scrie toate codurile de la concurs.

Si comentarii au fost multe, +100. Cei mai multi si-au lasat linkul de concurs cu indemnul de a se vota reciproc avand in vedere ca erau toate linkurile in acelasi loc si era destul de usor.

Atunci mi-a venit ideea de a face un sistem care sa managerieze tipul asta de prieteni si sa poti afla cine te-a votat, de cate ori…
Si asa a iesit site-ul asta. In cele cateva ore de viata a fost un adevarat succes.

Mai exact vreo 300 de oameni inscrisi, 1500 de unici (00:00 – 15:00) si un entuziasm nemaintalnit de mine la utilizatori pentru un site roman. Mi-am dat seama de asta pentru ca am bagat un chat si lumea a inceput sa discute ca pe mirc. Chiar si ei se mirau ca n-au mai stat de mult timp intr-un chat cu mai mult de 2-3 persoane (conferinte pe mess).

Sistemul era de tipul te inregistrai cu linkul de la emag si aveai o listare pe diferite criterii (cei mai votati, cei mai noi, cei mai putin votati,cei mai activi). Si dupa ce votai pe cineva din lista asta, persoana respectiva vedea lucru asta si te vota la randul ei. Deasemenea puteai sa adaugi anumite persoane “la favorite” si le aveai la dispozitie la o simpla apasare de buton. Dupa ce votai, butonul se facea inaccesibil si se elibera dupa 24 ore. Practic dintr-o lista de “prieteni” puteai vedea cine te-a votat si pe cine mai trebuie sa votezi si tu la randul tau ca sa fiti “chit”.

Urmarind chat-ul am vazut cum procedau cei inscrisi, asteptau sa se mai inscrie cineva si toti il bombardau cu voturi (in ideea site-ului ca celuia care te-a votat, trebuie sa-i returnezi votul).
La 2-3 min dupa ce a intrat pe chat cineva, da un mesaj de genul “ce ati facut fratilor ca am facut de o sansa la 2 minute dupa ce m-am inregistrat”. Si asta in conditia in care in momentul ala erau vreo 80 simultan pe site.
Era o solutie care mergea, era foarte usor de folosit si “te prindea” in sistem. As fi vrut sa stiu cum era daca mai rezista 1 sapt. si ce s-ar fi putut intampla.

Cand a inceput sa umble vorba despre site, au inceput si mailurile sa curga. Unii vroiau sa cumpere si ei scriptul, altii ca ma reclama la emag ca-i frauda… Si atunci am stat eu drept si m-am gandit ca nu prea e corect. Campania emag n-ar avea niciun efect daca toata lumea ar gandi asa (sa se voteze doar intre ei).
Si atunci am dat un mail dl. Radu Apostolescu (capul din spatele campaniei emag) sa cer lamuriri.
In regulament se specifica despre frauda si ca emag are dreptul de a-i descalifica pe cei care fraudeaza sistemul si pe care ii descopera prin metode proprii.
Nu scrie in schimb negru pe alb ca n-ai voie sa te votezi reciproc. Chiar si asa, sunt o persoana corecta si am dezactivat “sistemul”.

3h cat am creeat scriptul mi-au adus 4 sanse (4000pct), sanse pe care nu le strangeam in timpul asta daca postam doar pe twitter/facebook. Ma astept totusi sa mai aduca ceva puncte de-a lungul timpului pt ca e indexat undeva pe prima pagina si contine si codurile zilnice de concurs.

Cam asta a fost povestea, intr-o luna cel putin 20% din toti participantii la concurs ar fi folosit site-ul. 5-10.000 unici pe zi ar fi ceva avand in vedere ca aveam si-un banner de afiliat pe acolo 🙂


One Comment

So, what do you think ?